Jeste li noćna ptica? Evo nekoliko činjenica koje bi to mogle promijeniti

Mnogi od nas nose posao kući, vole gledati večernji program ili su jednostavno uvučeni u beskonačnu kolotečinu interneta…

Da, večer nam dolazi puno brže no što bi trebalo. Ako ste jedni od onih koji ostaju dugo budni pa čak i ponekad dočekate rano jutro, postoji šansa da ste ugrozili svoje zdravlje.

Dugoročno mijenjanje ciklusa tijela može biti vrlo kobno po naš tjelesni ritam. Popričajmo malo o tome što će se desiti ako nastavite biti noćne ptice.
S obzirom da “noćne ptičice” često prespavaju doručak, postoji šansa da jedete premalo voća ili povrća. Razmislite o tome jesu li vaše noćne sesije uvijek u društvu Red Bulla, kave, energetskih pića i raznih slatkiša…

Oni koji su noćne ptice često zbog obaveza moraju ustati u određeno vrijeme i onda ne spavaju više od 5 sati. Neki funkcioniraju i na puno manjoj količini sna, ali to dugoročno radi velike probleme za organizam koji ubrzano stari.

Preskakanje raznih praktičnih jutarnjih aktivnosti, koje mnogi ne nadoknade navečer, može također imati negativan utjecaj na vas. Pokušajte u svoju rutinu uvesti tjelovježbu, meditaciju, šetnje i slično.

Ako je ikako moguće, pokušajte učiniti svoj raspored spavanja konvencionalnijim. Ako to nije moguće, osigurajte svojoj dnevnoj rutini barem 3-4 zdrave navike svaki dan.

Drugi čitaju