‘Made of US’: Vlogeri iz EU snimaju i promoviraju BiH

U pitanju je kampanja koja ima za cilj promoviranje pozitivne slike EU među ljudima zapadnog Balkana, ali i obrnuto. Među protagonistima kampanje je 12 mladih vlogera iz EU i zemalja zapadnog Balkana koji putuju regionom i dijele iskustva kreirajući vlastiti online sadržaj.

Vršiteljica dužnosti zamjenice šefa Delegacije EU u BiH Aurelie Valtat i zamjenik šefa misije i konzul ambasade Slovačke u BiH Patrik Turosik pozdravili su danas vlogere i pohvalili ih za doprinos promociji EU i Bosne i Hercegovine.

Vlogeri Miloš Kuzmanović (@miloskuzmanov1c) iz Bosne i Hercegovine i Simona Gavalcová (@vecinko) iz Slovačke danas su krenuli na put kroz Bosnu i Hercegovinu na kojem će biti sedam dana i nastojati prikazati najbolje iz Bosne i Hercegovine, kao i ulaganja EU u regionu.

Oni će posjetiti različite lokacije, uključujući historijski grad Travnik, kao i projekte vezane za ljudska prava i turističke destinacije koja podržava Evropska unija.

Posjetit će Muzej ratnog djetinjstva, muzej koji je dobio nagradu EU i koji je isključivo posvećen iskustvu odrastanja pogođenog ratom, Staru željezničku stazu, projekt koji uključuje uspostavljanje biciklističke staze na trasi stare pruge te rafting kamp Encijan koji se nalazi na rijeci Tari, jednoj od najljepših rijeka na zapadnom Balkanu.
Kampanja je počela 18. aprila i trajat će do 30. maja, a svake sedmice se fokusira na jednog od partnera zemalja zapadnog Balkana.

Vlogeri će posjetiti ukupno 18 projekata koje podržava EU, proputovati više od 6.000 kilometara i upoznati zanimljive i inspirativne lokalne ličnosti, predstavljajući prirodne krajolike, znamenitosti i jedinstveno kulturno naslijeđe koje zapadni Balkan može ponuditi.

Dvanaest vlogera će zabilježiti svoja iskustva koristeći vlastitu opremu i kanale društvenih medija, te pretočiti putovanje u web sadržaje, fotografije i video zapise, koji će biti distribuirani na WeBalkans kanalima, saopćeno je iz Delegacije EU u BiH.

Source: Bih