Lukavačka kompanija Alteus predstavila poslovni software “OmniDesk”

Lukavačka kompanija Alteus d.o.o. je u augustu 2020. godine finalizirala višegodišnji projekat pod nazivom OmniDesk – softver za menadžment dokumenata, klijenata i aktivnosti.

OmniDesk je paket softverskih alata neophodnih za brz, dinamičan i siguran rad, a namijenjen je svim malim, srednjim i velikim preduzećima koja prepoznaju značaj i prednosti digitalizacije poslovanja.

Pozivamo sve predstavnike zainteresovanih kompanija, posebno mislimo na proizvodne djelatnosti, administrativne urede, građevinske firme, projektne biroe, javne institucije, kao i sve ostale djelatnosti koje podrazumijevaju rad sa velikim količinama poslovne dokumentacije, sadržaja i informacija, da nam se jave za prezentaciju ovog izuzetno korisnog alata koji će olakšati i ubrzati rad organizacije, izjavio je za naš portal Semir Morenjačkić iz kompanije Alteus.

Iz kompanije ističu da su funkcionalnosti Omnideska fleksibilne i prilagodljive svakom načinu poslovanja. Također, moguće su izmjene i dogradnje softvera prema specifičnim zahtjevima klijenata.

Omnidesk je rezultat trogodišnjeg razvoja, a posebno smo ponosni na činjenicu da je ovo u potpunosti domaći proizvod. Zahvalni smo našim partnerima, bez kojih realizacija ovakvog projekta ne bi bila moguća. Ovaj softverski paket donosi velike uštede vremena i novca, efikasniji rad i višestruko brži pristup informacijama. Smatramo da smo naš proizvod približili visokim standardima kvalitete, ali i istovremeno učinili pristupačnim domaćem tržištu, dodao je Morenjačkić.

Upit za prezentaciju možete izvršiti na linku www.omnidesk.ba/registracija, ili na email: info@omnidesk.ba ; info@alteus.ba.

Sve dodatne informacije možete dobiti na chat formi stranice www.omnidesk.ba ili pozivom na +387 61 969 725.


{$excerpt:n}